tisdag 18 augusti 2015

Sunds VIP kväll

Idag har jag varit nästan hela dagen i Lepplax med Alice, Calle, Lill bejbi Saga, Begi, Leon och sen kom Jens också efter jobbet. Så vi har solat, simmat och ätit. :)  
Ikväll så ville mamma ha med mig på bloggevent till Sunds trädgård, kände mig lagom fräsch där tillsammans med alla modebloggare höhö ;) nåjomen kvällen var riktigt lyckad och intressant och mamma fick hem några plantor och jag köpte några boksidor med plantor på som jag tänkte sätta i ramar. :)

Söta rävar i blomsterrabatten



Jutta och de andra som jobbade där berättade lite om olika plantor.

Mamma fikar :)

Aspirin rose
Carmen
Mamma köpte en syren "beauty of moscow" och en björnbärsbuske
Mina boksidor och en Alunrot som fanns i överraskningsväskan som man fick med sig hem :)

Tack för en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar